Terug naar Deroche

11 augustus 2017 - Deroche, Canada

Vandaag terug naar de boerderij van mijn oom, in Deroche. Niet via de snelste maar de toeristische route. Onderweg de Rocky Mountainer gezien, een passagierstrein/ slaaptrein met speciale wagons om van de mooie natuur te kunnen genieten. Vooraf aan onze vakantie waren wij ook getipt over deze trein. Bleek voor 3 dg (minimale verblijf) 1200 euro p.p te kosten..uhh tsja net te duur.
We zijn gestopt bij Hell's gate, zie ook foto's. Het omrijden was zeker de moeite waard. Morgen naar de fair in Chilliwack en we gaan kijken of we na het weekend Whistler kunnen bezoeken. Misschien nog een dagje naar de USA, we will see...

1. Koos:
    12 augustus 2017
    Indrukwekkende natuur. En zo'n treinkaartje is toch wel erg prijzig. gewoon overslaan.
  2. Sjoukje:
    Die trein is lang Jort..wouw
  3. Freddy en Femke:
    13 augustus 2017
    Check even of je huurauto mee mag naar de USA. Bij niet alle maatschappijen is het ongeveer om de oversteek te maken.