Nederland in zicht

18 augustus 2017 - Deroche, Canada

Vandaag de laatste dag hier. Ook die breekt een keer aan. Morgen om 15.40 vertrekken we met de KLM naar Amsterdam. Zondagochtend zijn we weer in Nederland. De huurauto is ingeleverd, koffers zo goed als gepakt. Nu nog even genieten van het samen zijn op deze fijne en mooie plek.

Een dubbel gevoel, af en toe tranen omdat het zo bijzonder waardevol is geweest, omdat aan een vakantie nou een keer weer een einde komt. Wij hebben het gevoel alles uit deze 3 weken te hebben gehaald. Mooie plekken bezocht, geweldige avonturen beleefd en het fijne thuis gevoel bij de familie. Beter dan dit hadden we niet kunnen treffen.

Speciaal voor Lena kwam er vanmorgen een pony waar ze op mocht rijden. Ze geniet daar zo van en geweldig dat dat speciaal voor haar geregeld is. Jort werkt mee op de boerderij, hij wijkt niet van de zij van mijn oom. Echte maatjes die twee geweldig om te zien.

Wij zijn in de gelukkige omstandigheid dit te kunnen beleven. Blij de keuze te hebben gemaakt om samen met de kinderen het avontuur aan te gaan. Het is het meer dan waard gebleken!

Oké dat was hem, mijn laatste blog vanuit Canada, graag tot ziens weer in Nederland!
Liefs Anna
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Dave:
    ❤ mooi geschreven schat
  2. Petra:
    Mooi...
  3. Betsie:
    19 augustus 2017
    Heel mooi geschreven! !!! Geniet nog van deze laatste dag daar.
    En een goede vlucht naar huis.
    Tot ziens in Nuland
  4. Henrita:
    19 augustus 2017
    Wat een mooie reisverhalen allemaal. Klinkt inderdaad als een supervakantie. Wat heerlijk zo met je gezin.
    Geniet er nog even van. En dan een fijne terugreis.
  5. Sylvia:
    19 augustus 2017
    Wat een mooie ,rijke ervaring voor jullie en zeker voor jullie kinderen.
    Toch geen emigratie plannen gekregen? ??
  6. Sjir:
    19 augustus 2017
    Prachtig, om nooit te vergeten!! Xx
  7. Francien heijmans:
    19 augustus 2017
    Wat een avontuur is dat voor jullie geweest! en prachtige foto,s bekeken! het zit er weer op! jullie hebben echt genoten! een goede thuisreis!
  8. Freddy en Femke:
    19 augustus 2017
    Jullie kunnen terugkijken op een heel mooi avontuur! Goede reis!
  9. Lenny:
    19 augustus 2017
    Wat mooi! Inderdaad heel waardevol en om nooit meer te vergeten! Een hele goede reis terug en tot gauw.
  10. Jeannette:
    19 augustus 2017
    Wat een prachtige belevenis om met je gezin mee te maken! Geweldige mooie natuur! Heel mooi reisverslag! Hele leuke foto's en wat een fijne familie! Een goude herinnering voor t leven! Een goede vlucht terug naar huis