06/08 Canmore/Banff/lake Minnawanka

6 augustus 2017 - Banff, Canada

Opstaan, ontbijten en op naar Canmore! Daar worden we einde van de ochtend verwacht voor een helikopter rondvlucht over de 'three sisters mountain peek'..
Oeps bij het openen van de deur op de parkeerplaats raakt Jort de deur van de auto naast ons dikke kras en de eigenaar opgespoord. Hij blij dat we eerlijk waren gelukkig. Om een lang verhaal kort te houden; 5 telefoontjes een bezoek aan het politiebureau (alleen voor een formulier haha), enz enz zijn voorlopig de papieren afgehandeld. Er is een rapport nr nodig van de politie voor het verhuurbedrijf van onze auto. Wat een gedoe, wat gestres en geregel. Ahum, als het goed is krijgen we dit dinsdag en is het klaar. Zelf geen schade..

Oké ja wij gingen met de helikopter! Spannend maar wat prachtig! Adembenemend, alle 4 genoten, iets om nooit meer te vergeten! In de middag lake Minnawanka bezocht, geweldig! Lena en Jort wilden zwemmen, daar is het meer met ijswater niet geschikt voor. Bij het hotel nog maar even naar het zwembad. Avondeten in de stad, en in Banff nog door het park gewandeld langs de bow valley rivier. Al met al weer een bijzondere en mooi dag..

1. Petra:
    7 augustus 2017
    Wat leuk anna en fam. We silke jim folgje
  2. Freddy en Femke:
    7 augustus 2017
    Leuke blog van een kei mooie vakantie! Veel herkenbare en o zo mooie plekjes voor ons. Geniet er nog van en heel veel plezier daar!
  3. De Riga's:
    Wauwww!! ❤️
  4. Tineke:
    7 augustus 2017
    die helicopter vlucht super ik had er ook wel in willen zitten
  5. Marjolein Schaap:
    Wauw!! Geweldig!!
  6. Margaretha:
    7 augustus 2017
    WAUW WAUW EN NOG ES WAUW.
    Wat in skitterende ferhalen. Wat meitsje jimme in machtig moaie reis. Lyts bitsje jarloers hihi. Ik gun ut jimme sa!!!
    Dat jimme nog mar prachtige belevenissen meitsje meie. En ik lês se graach!!. Dikke tût ut Fryslân.
  7. Sjir:
    8 augustus 2017
    Prachtige foto's sis! Mooie wereld. X
  8. Koos:
    11 augustus 2017
    Wat hebben jullie in die paar dagen al veel gezien en meegemaakt super!!
  9. Cosima:
    12 augustus 2017
    Wat een mooie reis al! Heel veel plezier nog!