Relaxen

13 augustus 2017 - Deroche, Canada

Regen in de ochtend! Het leek op nederlands weer, dat waren we al even niet meer gewend...De natuur heeft het iig keihard nodig. Potje rummikub met Jort, daar vraagt ie al dagen om. Gelukkig voor hem heeft hij gewonnen, verliezen vind hij moeilijk ..Rond 11.00 alweer droog. Even beeldbellen met thuis want mijn lieve heit (vader) is vandaag jarig.
Het idee opgevat om naar de Cascade creek te gaan,een kleine klim naar een waterval. 30 minuutjes rijden. Gezamenlijke reactie van de kinderen; ah neee dat willen wij echt niet. Gemopper alom, dus oke we gaan niet. Hier in huis lagen 3 vliegers dus dat was een heel ander alternatief maar zeker leuk. Met Lena nog een stuk gewandeld en naar een pasgeboren kalfje gaan kijken. Voor de kinderen is lekker op de tablet, een spelletje doen of naar de dieren soms al wel genoeg.
Toen ome Ate thuis kwam van zn laatste dagje fair moesten de paarden nog gevoerd worden, daar wilden Lena en Jort maar wat graag mee helpen. We zijn met z'n 5en lekker uit eten geweest en dat was de dag van vandaag. Lekker rustig aan dus. Zojuist voor morgen een overnachting in Whistler geboekt, gaan we daar nog even kijken. (Akkoord van de kinderen)Het geplande familie etentje is verzet naar a.s woensdag ipv vandaag. Dan zijn we weer in Deroche. Morgen een update uit Whistler.

1. Ome Jan vanuit Terschelling:
    14 augustus 2017
    Jullie genieten nog vol op zie ik. Mooie blog Anna, leuk om te volgen. Groetjes van ome Jan en tante Akke.
  2. Margaretha:
    14 augustus 2017
    Ik fient dast moaie ferhalen skriuwst. Wat in belevenissen. Prachtig!!
  3. Lenny:
    14 augustus 2017
    Leuke blog Anna! Leuk om een indruk te krijgen van jullie avonturen en een indruk te krijgen van de prachtige natuur daar. Bijzondere ervaring zo met zijn viertjes! Geniet ervan nog de laatste dagen!
  4. Klaske schaap:
    19 augustus 2017
    hallo Anne .
    Wat moaie ferhalen sjoch hiel wat be kende dingen wert wij alles west ha moaie verhalen en jimme genietsje fol op hjir fan groetjes tante klaske