We zijn er!

2 augustus 2017 - Deroche, Canada

31/7 alle drukte op Schiphol goed doorstaan, de vlucht was op tijd en na een lange zit geland in Vancouver. Iedereen een eigen tv scherm in het vliegtuig, Jort en Lena allebei gedut, het viel reuze mee gelukkig.
Bijna meteen onze oranje koffers kunnen bemachtigen en daar stonden ome Ate en neef Arthur ons op te wachten. Big hugs en naar de familie. Eenmaal in Deroche stond de tafel vol met eten, iedereen zo lief en enthousiast.
We slapen bij ome Ate, kinderen en wij een eigen kamer, super de luxe! Boodschappen waren gedaan, We kunnen hier wel 6 weken blijven zoveel.
De eerste nacht prima geslapen, toch vermoeiend de reis en spanning er om heen.
1/8, de dag rustig begonnen. Naar de andere boerderij om alle tractors en dieren te zien. Wat groot hier...
In de middag naar Harrison Hotsprings gereden. Mochten een auto van fam lenen. Mooi meer en een fijne zwemplek voor de waterratjes. Jongste dochter van Arthur ging mee. We wilden haar weer thuis brengen en uiteindelijk daar tot 21.00 gebleven. Pizza besteld lekker gekletst en gegeten.
Vandaag 2/8 de huurauto halen in Abbotsford, gaan we morgen naar Vernon. Zal daar (onder voorbehoud van Wi-Fi) het volgende schrijven!

1. Marjolein Schaap:
    2 augustus 2017
    Lieve Anna, Dave, Lena en Jort!

Wat fijn dat jullie lange vliegreis goed is gegaan.
    Wat een warm ontvangst in Canada door de familie! Geweldig!
    Prachtige foto's! Lena en Jort vinden het vast erg leuk op de boerderij!!
    Heel veel plezier en geniet!
    Ik kijk alweer uit naar het volgende schrijven met al jullie prachtige belevenissen!
    Dikke tut!!
  2. Sjir: