Whistler 15/8

16 augustus 2017 - Whistler, Canada

15/8 ons dagje Whistler. Deze dag hebben we tickets gekocht voor de peak 2 peak gondola. Met dichte gondels en stoeltjesliften van de ene naar de andere berg! Vet hoog, zelfs door de sneeuw gelopen! Foto's maken en genieten van alle moois, dit hadden we niet willen missen! Zie foto's.
Terugreis naar de farm nog gestopt om Vancouver van bovenaf te kunnen zien, een indrukwekkende stad. Zijn als dorpse mensen dan ook niet veel gewend he..
Op de vraag van ome Ate of we het mooi hadden gehad, antwoordde Lena: 'ja we hadden vuur' ...de nep open haard in de hotel kamer haha.
Fijn om nog even weg te zijn geweest, Whistler is echt aan te raden!
Lena & Jort hebben vanmorgen meegewerkt op de boerderij, paardenstallen uitmesten enz. Ze vinden het fantastisch. Goed dat we de laarzen mee hebben! Vandaag 2 leuke dingen op het programma, word vervolgd....We denken er nog maar even niet aan dat Nederland stiekem weer dichtbij komt.

1. Freddy en Femke:
    16 augustus 2017
    Blijf nog maar even lekker in de vakantie roes hangen! Het is kei leuk om jullie vakantie zo te mogen volgen. Wat een mooie herinneringen maken jullie!