Harrison hot springs

16 augustus 2017 - Harrison Hot Springs, Canada

Jihaa een boottrip! Dat met super lekker weer...

Gisteren door Brian, een medewerker van de boerderij, gevraagd of we mee wilden met zijn boot. Ja graag, natuurlijk. Geen idee hoe wat en waar maar komt vast goed.

Vanmiddag opgehaald en samen met 3 dochters van mijn neef Arthur het water op! Omgeving van Harrison hot springs, waar de kinderen aan het begin van onze vakantie al eens gezwommen hebben. Groenblauw helder water, echt zo mooi, zie foto's. Rustig gevaren maar ook lekker snel!!

Zo'n mooi meer en bijna geen andere boot te zien, onvoorstelbaar!
Bij Rainbow fall het bos in op zoek naar de waterval! En gevonden zie foto's! Allemaal via De rotsen en het water er naar toe geklauterd. De kinderen natuurlijk nog gezwommen in het meer, al met al een hele belevenis!

Vanavond met de Postma familie gegeten, fijn om samen te zijn!! We hebben met z'n allen genoten van deze dag. Thnx to Brian en alle lieve familie leden!