zondag 8 januari 2023

29 januari 2023 - Nuland, Nederland

Naar huis. Na al bijna 2 dagen onophoudelijk sneeuw was het vertrek een stuk later dan gepland. Groot materieel op de landingsbaan om de boel wat begaanbaar te houden. Spannend want de overstaptijd in Stockholm was niet erg ruim... Na de-icing van het vliegtuig en wachten uiteindelijk vertrokken. Het is uiteindelijk een soort home alone scene geworden op het vliegveld van Stockholm.....rennen om de aansluitende vlucht naar Brussel te halen. Gelukt! Koffers zijn te laat maar uiteindelijk netjes thuis bezorgd in Nuland.

Wat hebben wij een onvergetelijk avontuur beleefd met z'n viertjes. Wat is het toch mooi daar en wat was het een fijn samenzijn. De schaatsen niet onder gehad wat in eerste instantie de aanleiding is geweest om naar Zweeds Lapland te gaan... Wie weet! In februari gaan we het schaatsen op zee ijs in Luleå bekijken bij de NOS. (http://www.schaatsenlulea.nl)

Mocht je naar aanleiding van onze ervaring ideeën of vragen hebben dan laat het gerust weten! Er is zoveel te zien en beleven, hopelijk je met deze blog mee laten genieten!

1. Koos de Wit:
    31 januari 2023
    Dave, Anne, Lena en Jort, dat was een mooie ervaring voor jullie! Mooie foto,s. En een mooi reisverslag.
    Groetjes